Son sene temel liseye gitmeli miyim?

ÖĞRENCİ BLOG tarafından tarihinde yayınlandı

Merhabalar, bu konu hakkında bana pek çok soru geliyordu ve bende öğretmenlerime sorduğumda Temel Lise yi bana şiddetle önerdiler. Ben Ticaret lisesi öğrencisi olduğum için bizde Matematik, Fizik vb. dersler olmuyor sadece bölüm üzerine dersler oluyor. Anadolu Liselerinde okuyan arkadaşlar için tabii ki de önermiyoruz zaten en güzel liseleri kazanmışsınız 😀 Ama temel lise, düz liselerde okuyan arkadaşlar için çok iyi olacağını düşünüyorum.

Bende son sene YGS LYS ye daha fazla çalışmak için ve hedefime ulaşmak için temel liseye yazıldım. Son senemi temel lisede okuyarak geçireceğim. Fakat Temel lise konusunda önemli bir husus hangi liseye gideceğinizi  belirlemeniz! Her zaman en pahalısı en iyisi diye bir şey yoktur bunu unutmayalım 🙂 Ayrıca şu sıralar özel okulların kapatılmasından dolayı indirimli fiyatlarda öğrenci kayıtları yapılıyor. 

Temel liselere kayıt olurken sayısalcıysanız sizi sayısalların olduğu sınıfa tahsil ederler. Yani sınava hangi türde girecekseniz o arkadaşların olduğu sınıfta eğitim görürsünüz. Ayrıca temel liselerin çoğunda soru çözüm günleri oluyor ve çözemediğiniz ne kadar soru varsa hocalarınıza çözdürebiliyorsunuz. Ek etüt olan okullarda var tabii ki.

Ve kitap konusunda temel liseler sınırsız. Bizim 25-30 liraya aldığımız kitaplardan daha iyilerini sizlere sınır olmadan istediğiniz kadar veriyorlar. Ve her temel lisenin verdiği kitaplarda birbirinden kaliteli kitaplardır emin olabilirsiniz 🙂


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir